Mi camino en España

12 juni 2018 - Ayerbe, Spanje

This Will be in Dutch🤗

De hellingen die ik nader zijn steil. Zo steil dat ik soms met 50 km per uur de berg op rij. Auto’s en sommige vrachtwagens halen mij in. Ik heb tijd. Ik onthaast elk uur en iedere minuut meer en meer. Een zin wat regelmatig door mijn hoofd schiet is deze:  Life starts in between the lines. Wordt vervolgd💗

In AYERBE, een prachtig mooi stadje gelegen in de bergen heb ik een warm weerzien met mijn vriend en compañero Alex en zijn twee honden. Ik heb Alex leren kennen tijdens mijn werk voor Frayba in Mexico. We halen mooie herinneringen op en liggen soms in een deuk van het lachen. Twee dagen heb ik bij hem gelogeerd. Alex laat me vol passie zijn woonplaats zien en de prachtige bergen. Hij vertelt verhalen over de geschiedenis van het dorp en over de mensen. Ik neem waar hoe iedereen elkaar hier begroet met een warm Buenas dias en vaak wordt dit vervolgt met een kort of lang persoonlijk gesprek.

Wanneer Alex mij een prachtig klein riviertje laat zien raken we erna in gesprek met een man die op zijn land werkt. We worden ook hartelijk en vol enthousiasme begroet door zijn hyperactieve hond.🙃😄🤪Op het einde nemen we afscheid en neem ik een krop baby sla mee.😊🤗🌱

Alex werkt in een familiebedrijf. Zijn gezellige winkel CASA UBIETO ligt midden in het stadje. Je kunt er prachtige Biologische producten kopen. Paddestoelen in verschillende soorten en maten zijn hun specialiteit. Het voelt heel bijzonder om hier te zijn. Om te zien waar Alex woont en waar hij werkt. De rust van het stadje en de vriendelijkheid van de mensen zullen me bijblijven.

Vannochtend afscheid genomen van Alex en mijn reis verder gezet richting Paracuellos de Jarama, Madrid.

Dancing With The Sun☀️

Mieke

1. Evelien:
    Goeie reis weer..xx
  2. Jac:
    Mooi ontmoeting.
  3. Inge:
    12 juni 2018
    Mooi die warme ontmoeting, super die foto's. Goede reis!
  4. Inge:
    12 juni 2018
    Mooi die ontmoetingen, en super foto's! Goede reis.
  5. Bart Konings:
    12 juni 2018
    Geweldig om dit te lezen. Je voelt de rust. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. En met je nieuwe auto ;) veel plezier en geniet van ieder moment.
  6. Cindy Hartmann:
    13 juni 2018
    Erg leuk om jou te volgen op je reis Mieke! Geniet van je volgende stukje reis!😘
  7. Mieke:
    Dank jullie! ❤️🌈😘✨☀️
  8. Marlies:
    13 juni 2018
    erg leuk om jouw reisblog te lezen. Fijn dat het je goed gaat, en vooral , geniet van de mensen om je heen.
  9. Randy:
    13 juni 2018
    Dat is toch geweldig he? Na ongeveer een week alleen vreemden te hebben gezien iemand tegen te komen die je al veel langer niet gezien hebt, maar met veel overeenkomsten cq ervaringen. Dat onthaasten zou verplicht moeten worden. Goeie reis naar je volgende bestemming :)
  10. Julia stijnen:
    19 juni 2018
    Groetjes lieve Mieke
  11. Mieke:
    29 juni 2018
    Warme groetjes terug!!! 🌻🌈🦄 😘
  12. Ramona:
    5 juli 2018
    Heel leuk om dit reisverslag te lezen!! 😄 Een hele fijne en veilige reis muppie en ben benieuwd naar alle nieuwe ervaringen die je mee mag maken 🍀😘🦋
  13. Mieke:
    6 juli 2018
    Ramona: dank je lieve schat 💝😘🧚🏻‍♀️